måndag 21 juli 2008

Finnes: en inte så söt men populär och kreativ organisatör.

Efter att läst Anders sammanfattning av Compare People var jag snabbt tvungen att göra detsamma. Anders konstaterar att han är söt men inte så smart, känd men inte så trevlig- i alla fall enligt Facebook.

Bland mina vänner tycker 100% att jag är mer organiserad än den andre (jösses människor, har ni varit hemma hos mig?), 91% att jag är en bättre publik talare, 88 % att jag är mer artistisk. 85 % tycker att jag är mer känd än den andre och 80 % att jag är fashionabel.

Däremot är jag varken het, söt eller atletisk för där är mina bottennoteringar. Tur att jag ändå kompenserar det med att ligga på dryga 70% när det gäller både populäritet och vem man helst skulle vilja fastna med på en öde ö.

Tydligen är en organiserad kreatör ett bättre öde ö-ämne än en söt person. Spännande analys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar