tisdag 3 april 2012

Snart är sommaren här.


Vår vigsel, juni 2010.
Började dagen med härlig våffelbrunch hemma hos Fredrick, som var vår vigselförrättare för två år sedan, och hans lilla dotter. Efter det snabb presentshopping till släkten i Skottland, och BVC-besök för Elisabeth. Lilla gräddbakelsen börjar att bli en hel tårta nu!


Jag och Elisabeth


I övrigt är det snart sommar.


Ok, det känns inte direkt så i dag då jag till exempel fick ha vintermössan på. Men ett säkert snart-sommar-tecken är att biljetterna till Gotland under Almedalsveckan börjar att ta slut. Jag kommer att vara där under hela veckan i år, kommer att skriva för Makthavare.se, och sedan medverka i ett antal seminarier. Jag har fortfarande en hel del luckor i mitt program, så om någon planerar seminarier om välfärdsfrågor på olika sätt - säg till! Eller om ni vill ha en moderator. Det ställer jag också gärna upp på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar