torsdag 16 augusti 2012

Ny på jobbet





I dag är det andra dagen på nya jobbet som politisk redaktör på Hudiksvalls Tidning, och ledarskribent på de övriga Hälsingetidningarna. Så roligt det är! Och detta trots att det än så länge är inskolning, där jag lär mig hur man gör ledarsidan i InDesign, träffar nya kollegor, lär mig att åtminstone hjälpligt hitta i lokalerna (eftersom det är fyra olika redaktioner runt om i landskapet är det alltså fyra gånger så stor utmaning att lära sig hitta var kaffet finns. Eller hur man kommer in i byggnaderna. Ni vet).

På lördag debuterar jag, som ni kan läsa ovan, med min första krönika.

Till dess får ni hålla till godo med min samling lunchutsikter från Bollnäs och Hudiksvall.
Det är så vackert i Hälsingland!
Hudiksvall

Bollnäs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar