söndag 8 juli 2012

Almedalen 2012

Jag grillar Vänsterpartisten Mia Sydow Mölleby i SVT:s Partigrillen
Riksutställningars debattle . FOTO: Riksutställningar

Här syns Behrang Meri och Elisabeth Ohlson Wallin

Jag och Aftonbladets Anders Lindberg förbereder oss för att att kommentera Stefan Löfvén, Det kan ses här.
Jag modererar Skandias samtal om vem som bär ansvar för hälsan, med bland annat Filippa Reinfeldt bland deltagarna. FOTO: Ida Karlbom
Lisa Gemmel, Katarina Barrling och jag kommenterade Jan Björklunds tal för Makthavare.se FOTO :Fredrik Wass

...resten av veckan såg panelen ut så här - med Anders Eriksson på vänsterflanken FOTO: Anna Loverus


Vännen Annie Lööf gjorde premiär som Almedalstalare.
Alla seminarier var så gott som fullsatta. Här publiken inför att bland annat jag, Per Schlingmann och Mikael Damberg ska diskutera den nordiska modellen.
Finaste familjen var också med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar