torsdag 26 juli 2007

Trolldalen

Idag har jag varit i Växbo, eller Trolldalen som det också heter, där det finns ett gammalt linspinneri och kvarn. Extremt vackert!
Det fanns dessutom supersöta minigrisar som sprang runt.

Carl var med.

Julia likaså. Det blev nämligen också bad i Skidtjärn, en fantastisk skogstjärn med varmt vatten.
Åker hem till Stockholm på söndag. Då ska jag träffa Maria och göra lite seriös planering inför flytten till city. På tisdag ska jag till Uppsala och göra ett gästspel på Snärkes sommarklubb Bryggan. På torsdag är det dags för det tidigare nämnda fotbollsmatchen. Hur förbereder man sig inför en sådan?
Igår kväll ägnade jag mig förresten åt lite arbete. Jo, det kan kännas ansträngande att försöka göra något annat än att fundera på vem som är mördaren i deckaren man just läser. Men utkast till propositioner skriver sig inte själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar