söndag 7 december 2008

Tuta och kör

Efter 11 timmars resande som det idag tog dörr till dörr från E till mig så har jag landat i min lägenhet, skummat igenom 223 olästa mail och försökt få en överblick över livet. Eftersom jag har en förkylning med mig i bagaget är det inte alldeles lätt att tänka klart. Men veckan som kommer innebär bland annat att jag i morgon är värd för det andra Nordvisionmötet, där kollegor från Finland, Norge och Danmark kommer. Vi ska bland annat diskutera lite EU-frågor generellt och mer specifikt också förbereda oss ordentligt inför torsdagens möte med Europafackets Ungdomskommitté i Bryssel. Har lite andra möten inplanerade också, med spännande ämnen på agendan. I helgen har Saco Studentråd överlämningsmöte på Tammsvik Herrgård.

Har jag tur fixar jag en tvättid på tisdag. Det kan vara på sin plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar