torsdag 15 februari 2007

Gratis klippning av flickvänner

Ett antal gånger har jag varit och klippt mig på ett ställe i Gamla stan. Inget superfancy ställe utan en helt vanlig frisör. Men idag såg jag reklam för dem som gör att jag inte vill klippa mig hos den här vanlige frisören igen "Killar! Kom och klipp er så klipper vi din flickvän gratis under tiden!"

... tycker att frisörer som så tydligt riktar in sig på kategorin heterosexuella kärnfamiljer (barnen var inte långt borta..!) inte känns så fräscha.

Om några timmar åker jag till Bryssel för att imorgon ha planeringsmöte inför en konferens i Florens i april. Innan dess är det förberedelserförberedelserförberedelser inför nästa vecka då det inte bara är SACO-styrelsemöte utan även två stycken besök i riksdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar