onsdag 21 februari 2007

Knapp tredjedel

Hur suttit i SACO-styrelsemöte halva dagen, uppiggad av en semlechock på rasten (åt ingen igår så det var väl helt i sin ordning antar jag).

Det här med trötthet är ju alltid ett problem, febern har inte helt lagt sig ännu vilket ju ger mig något svajande energi. Har en massa saker att fixa med inför imorgon, som tur var har Mikaela huvudansvaret för morgonens besök på utbildningsutskottet. Handlingarna till styrelsemötet har tagit tid idag, men har också sett lite rolig statistik på att en knapp tredjedel av landets studenter är medlemmar i Sveriges största frivilliga studentorganisation. För tio år sedan var det en dryg femtedel. Me like!

Om och när jag är färdig med allt fix ska jag träffa Maria Noleryd, gammal SFS-presidial och styrelseledamot i ESIB, jag är dessutom anmäld till mingelkväll hos Värnpliktsrådet.

... hur var det, Lost börjar inte idag va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar