lördag 4 juli 2009

Almedalsexpert ?

Makthavare.se har en riktigt spännande redaktion bestående av massa duktiga människor. Det är verkligen en riktig ära att vara i samma gäng med proffs som Cecilia Garme, Per Gudmundsson, Sanna Rayman, Stina & Jonas Morian med flera. I år kunde jag inte microblogga vilket gjorde att jag inte kunde skicka in de där små spaningarna vilket var synd.

Hur som helst. Stina Morian, som är chefsredaktör för sajten, har skrivit en lång och fin avtackning av oss alla i redaktionen för arbetet under veckan. Jag antar att en jämförelse mellan förra årets tack och årets är en studie att även fröken Westerberg blir äldre. Förra året gav jag glitter och glamour till redaktionen och hade inte ett VIP-kort utan jag var ett VIP-kort, i år är jag en Almedalsexpert som blir inbjuden till allt.

Well, skillnanden kanske är hårfin egentligen.
Fast jag tycker att det låter lite vuxnare att vara en Almedalsexpert än ett VIP-kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar