lördag 20 januari 2007

Bilder och debatt

Efter att haft möte med Anna Ekström med en avstämning inför året, begav jag mig till Stockholm Studio för att ta ordentliga pressbilder. Hade en fantastiskt rolig eftermiddag där och fick ihop en hög med funktionella bilder.

För övrigt känner jag att veckan har varit bra. När högermänniskor har blivit upprörda över att jag tagit upp den regionala högskoledebatten- och dessutom försvarat den!, och vänstermänniskor sett det som ovanligt mycket högerpropaganda med entreprenörskapsartikeln känner jag mig nöjd. Friheten som partipolititiskt obunden organisation är att man har möjligheten att slå- samt hylla- åt alla håll. Uppfriskande är ordet.

Ikväll fortsätter biotraditionen, har gått mycket på film på sistone och ikväll ska jag och Stina se Departed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar