tisdag 23 januari 2007

Premiärlejon



Sveriges ingenjörers premiär i går var en väldigt trevlig tillställning. Coolast av alla var studentordföranden Emma Danielsson som är född entertainer och höll ett fantastiskt invigningstal. Heja Emma, du är min idol!

Förstås var jag tvungen att leva upp till Lars Freskers påståenden om att jag är en dansant människa, något som jag visat prov på efter middagarna på Folk och försvars rikskonferens. Och frågan är ju: varför ska man inte dansa? Det är ju bland det roligaste som finns! För några år sedan satt jag och Johannes Igelström, numera vice ordförande i Lundaekonomerna, och listade våra absolut roligaste sysselsättningar och båda hade med dans på sin topp3. Så är det.

Om någon timme har SACO-styrelsen möte, idag ska vi ut till Nacka. En stadgeförändring för SACO Studentråd ska gås igenom bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar