torsdag 10 april 2008

Alltid redo

Jag hann bara in genom dörren till kansliet i morse då jag möttes av Åsa som sa "Vad bra! Då kan du upp och fotograferas på en gång". Damn it, jag hade inte fått upp filen med när vi skulle fotograferas till webben igår och därför missat detaljen att det var idag en massa foton skulle tas. Tur att jag åtminstone någorlunda kör efter en "alltid-redo"-princip (enbart på det chica sättet och inte på scoutsättet).

I övrigt flyger dagen fram på det där sättet som den gör när man har en lång att-göra-lista framför sig. Ett roligt projekt är bland annat att skriva och sammanställa en skrift vi ska ge ut inom kort. Tror att det kommer bli riktigt bra. Har också haft lunch med Christoffer på Shogun. Nu ska jag och Mikaela sätta oss och planera den närmaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar