torsdag 3 april 2008

Att landa på Arlanda och veta att det är lite drygt 12 timmar tills man ska tillbaka- och dessutom då åka till ett ställe där man den här veckan slarvat ihop 15000 väskor- känns sådär. Men annars är jag peppad på att åka till London i helgen och till Oxford på måndag. Det ser ut att vara bra väder och en ledig helg är precis vad jag behöver just nu.

Det var en lyckad dag i Köpenhamn, även om man nog skulle ha tjänat på att köra lite mer arbetsgruppsinriktad metod. Bra också att man tar sats inför Europaparlamentsvalet! På slutet av dagen, när jag var lite slutet-på-dagen-trött, var det tydligt på vad stor betydelse kring att vara en duktig retoriker. Wanja är en sådan. Hur trött jag än var lyssnade jag hela tiden på vad hon hade att säga. Jag håller inte alltid med henne, långt därifrån. Men hon är skicklig!

Igår hade vi lite tid att gå runt i Köpenhamn, besöka Nyhavn och äta middag. Hittade dessutom en fantastiskt lyxig bodylotion från Victorias sectret, med doft av Jordgubbar och champagne. Jag blev lycklig som ett barn på julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar