fredag 12 juni 2009

Eva 97, 99 och 04.

Bra soffaktivitet: sortera vykort, artiklar och bilder.

Jag är - mina många saker till trots- inte särskilt mycket till samlare. Jag har inga problem att slänga saker och lider inte av nostalgi. Har dock en mapp med inspirerande broschyrer till museum och intressanta utställningar från hela världen som jag nu gick i genom. Några stycken fina fick vara kvar. Gick sedan vidare till några lösa artiklar och foton. Och se vad jag hittade:

Här är jag 16 år tror jag.


Det här är från början av 3an på gymnasiet, jag var alltså 18 år här. Väldigt poppig med svart kostym och slips och allt. Jajamen.



... och här från våren 2004. Jag är med i Gävles tidning Nöjesmix och svarar på frågan "När vet man att man druckit för mycket=". Mitt svar är att det märker man genom att saker man inte tänkt säga slinker ut ur ens mun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar