söndag 27 maj 2012

Klokskap

Elisabeth och Annie

Den här veckan har jag fått höra flera riktigt fina saker. Sånt som man vill lägga i en liten ask och ta fram vid behov. Jag menar, det är det ju fint väder vilket ger mig automatiskt bra humör så just nu är inte behovet som störst.

Bland annat fick jag höra att jag var en bra förebild som visade att det går att göra både det ena och det andra. Det är något som jag verkligen värdesätter, jag kom ju ändå på mottot "kan kan man alltid, men det är inte alltid man vill" när jag var en sisådär 6-7 år. 

Andra människor som verkligen visar att man kan göra både det ena och det andra har förgyllt mina dagar under veckan. Bland annat åt jag lunch med Elaine Eksvärd och fikade med Annie Lööf. Två kloka kvinnor som både ger energi och inspiration. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar