torsdag 7 augusti 2008

It's a beutiful day!

Vilken härlig dag!

Sovmorgon. Lunch på Rosendals trädgårdar (vilket mina kompanjoner Christoffer och Tobias bloggat bra om), sedan fika med vapendragaren Kolm som gav mig en riktigt fin pin och sedan en helt underbar middag som avslutning.

Ni vet det där programmet Gokväll! som går på SVT på tidiga kvällar? De har en del där en känd person får sätta ihop sin drömmiddag med ett antal gäster, levande eller döda, verkliga eller fiktiva. Det kändes ungefär så. Fast alla där var i högsta grad verkliga och levande. Det var Magnus som drog ihop det hela och gäst var Sture Linnér. Så enormt fascinerande man! Vi satt som tända ljus allihop. Då och då var jag tacksam över att jag har linser och därmed torrare ögon än normalt. Det var hjärtskärande historier emellanåt också nämligen.

Svårt att samla alla mina intryck. Och mer intryck kommer det bli för i morgon åker jag, Stina och Ylva till Halmstad, möter upp Carin och Tess, går på Lars Winnerbäck (vadslagning om vem som kommer börja gråta denna gång) och sedan blir det en natt i Halmstad för att sedan dra vidare till Göteborg där Selma och Nina också ansluter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar