lördag 26 september 2009

Bokmässan


I går gjorde jag premiär på Bokmässan tillsammans med Timbro som gjorde nypremiär (första gången vi medverkar sedan 1995). Det var riktigt härligt! I vår monter hade Anders Edwardsson, som skrivit En annorlunda historia, och Anders Johnson, som ligger bakom Samhällets stöttepelare, kortare presentationer. En hel del folk som kom och köpte böcker och diskuterade.

Bokmässan var gigantisk. På vägen hem läste jag i Expressen att de fanns på plats i egen monter. Trots en stor sväng runt på mässan såg jag inte den. Jag såg typ knappt hälften, och då såg jag mycket. Kunde ha köpt hur mycket som helst, men har satt upp en regel i hemmet att vi inte ska köpa så mycket böcker (både jag och Eiran är mycket svaga för böcker, problematiskt då man bor i andra hand). Därför blev det bara två.

Och dessutom en ljuvlig skrivbok i rosa med texten Capitalists I met and liked från Archie Grand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar