lördag 21 mars 2009

Västerås

Idag har jag åkt fram och tillbaka till Västerås- ytterligare en stad jag aldrig tidigare besökt. Anledningen var att jag och de övriga i valberedningen för Saco Studentråd skulle göra intervjuer med vice ordförandekandidater. Det är kul att intervjua! Men också väldigt svårt.

Sitter nu på tåget, ska snabbt hem för att svida om och sedan ut på kvällens begivenheter. Jag har så snygga kompisar att jag lite känner ångest över vad jag ska ha på mig, trots att jag nyligen haft denna konversation:
-Man kan nog få mindervärdeskomplex av henne.
-Nej, det känner inte jag.
-Men Eva, får du någonsin mindervärdeskomplex??

Nej, kanske inte. Men jag får en liten chock varje gång jag får reda på en ny som väntar barn. Herregud vad många kottar som kommer i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar